Αρχική > Εγγυήσεις

Εγγυήσεις

Εγγυήσεις

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από την Καρεκλάς Κων/νος & ΣΙΑ Ε.Ε..

Χρονικό Διάστημα Εγγύησης

Η εγγύηση παρέχεται για τα προϊόντα της Καρεκλάς Κων/νος & ΣΙΑ Ε.Ε.. εντός των όρων και συνθηκών της παρούσας, και καλύπτει όλα τα ελαττώματα που παρουσιάζονται εντός του χρόνου της εγγύησης και οφείλονται αποδεδειγμένα σε αβλεψίες ή/και παραλείψεις.

Η διάρκεια ισχύος της εγγύησης ορίζεται σε χρονικό διάστημα 24 μηνών για τις κατηγορίες προϊόντων PC, Workstation, Server και 12 μήνες για τα Laptop, Monitor, Spare Parts, Networking, Peripherals, UPS, Printer και POS από την Ημερομηνία Παράδοσης των προϊόντων, η οποία αποδεικνύεται από έγκυρο Δελτίο Πώλησης-Αποστολής.

Συνθήκες Εγγύησης

  • Κατά την αποστολή του ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει πάντα να συμπληρώνεται η φόρμα RMA, στην οποία να αναγράφεται και ο λόγος της επιστροφής.
  • Το προϊόν να συνοδεύεται με Δελτίο Αποστολής.
  • Θα πρέπει να είναι καλά συσκευασμένο.
  • Η εταιρία Καρεκλάς Κων/νος & ΣΙΑ Ε.Ε. δεν ευθύνεται για φθορές ή βλάβες του προϊόντος κατά τη μεταφορά της.
  • Τα έξοδα αποστολής από και προς την εταιρεία Καρεκλάς Κων/νος & ΣΙΑ Ε.Ε., επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Τα προϊόντα DOA (Dead On Arrival) γίνονται αποδεκτά μόνο εάν αποσταλούν εντός 10 ημερολογιακών ημερών, και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την Καρεκλάς Κων/νος & ΣΙΑ Ε.Ε.
  • Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής τα προϊόντα αντικαθίστανται ή πιστώνονται.

Εξαιρέσεις Εγγύησης

  • Μετά το πέρας των εκάστοτε μηνών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος
  • Αν η βλάβη προήλθε από λειτουργία του προϊόντος διαφορετική από εκείνη για την οποία σχεδιάστηκε
  • Αν η βλάβη επήλθε από λανθασμένο χειρισμό ή πλημμελή συντήρηση
  • Αν η βλάβη προήλθε από λειτουργία του προϊόντος υπό τάση και συχνότητα διαφορετική της αναγραφόμενης σε αυτήν.
  • Αν η βλάβη προήλθε από λειτουργία του προϊόντος κατά την σύνδεση της σε δίκτυο άλλο από αυτό της ΔΕΗ
  • Αν η βλάβη προήλθε από μεταβολές της τάσης ή της συχνότητας του δικτύου της ΔΕΗ
  • Αν η βλάβη προήλθε από κακή ή πλημμελή κατάσταση της ηλεκτρικής υποδομής του χώρου όπου εγκαταστάθηκε η συσκευή ή από δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν μέσα σε αυτόν ή από φυσικές καταστροφές

Λήξη Εγγύησης

Μετά το χρονικό διάστημα ισχύος της Εγγύησης, ο πελάτης είναι ολοκληρωτικά υπεύθυνος για όλα τα κόστη των επισκευών.